شناسهٔ خبر: 68304 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس

رضایی هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با پیگیری ها و مذاکرات خوبی که با توسعه گرها در استان انجام شده، شاهد حضور و فعالیت گسترده توسعه گرها برای نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی ها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، آرش رضایی در نشست ستاد بازآفرینی استان هرمزگان که به ریاست همتی استاندار هرمزگان و با حضور پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، عنوان کرد: با حضور استاندار بیشترین تعداد جلسات ستاد بازآفرینی در این استان برگزار شده و فعالیت‌های بزرگی برای نوسازی بافت های فرسوده به ویژه در محله چاهستانی های شهر بندرعباس صورت گرفته است.

رضایی خاطرنشان کرد: بافت های فرسوده ۴۶ درصد از مساحت شهر بندرعباس را تشکیل می دهند که این رقم ضرورت نوسازی این بافت ها را نشان می دهد.

وی گفت: با پیگیری ها و مذاکرات خوبی که با توسعه گرها در استان انجام شده، شاهد حضور و فعالیت گسترده توسعه گرها برای نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی ها خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار داشت: حضور و فعالیت توسعه گرها با برنامه ریزی و طراحی مناسبی که شکل می گیرد، تحولات خوبی را برای نوسازی بافت های فرسوده ایجاد خواهد کرد.

رضایی یادآور شد: مشوق‌های خوبی برای فعالیت توسعه گر ها در زمینه نوسازی بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری در هرمزگان در نظر گرفته شده است.