شناسهٔ خبر: 68453 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

آماده سازی مسیر عبوری تیم ملی والیبال در اردبیل

جاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده سازی مسیر عبوری تیم ملی والیبال و مهمانان دومین اجلاس کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل- سرعین اظهار داشت: با توجه به اهمیت این دو رویداد بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز به سهم خود در برگزاری هرچه بهینه آن مشارکت دارد.

عضو شورای ترافیک استان گفت: با توجه به اسکان مهمانان در شهر سرعین و تردد مکرر به اردبیل، محور اردبیل- سرعین و همچنین مسیر خروجی اردبیل تا فرودگاه زیباسازی شده و علائم و تابلوهای ترافیکی تعمیر شده است.

رحمتی تصریح کرد: به منظور نصب بیلبوردهای اطلاع رسانی نهایت همکاری را با سایر دستگاه های اجرایی داریم تا میزبان شایسته ای برای لیگ جهانی والیبال و دومین اجلاس کشورهای عضو اکو باشیم.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اظهار کرد: پاکسازی از زباله، تعمیر روشنایی جاده ها، خط کشی محور، آشکار سازی سرعت گیرها و لکه گیری جاده نیز در مسیرهای تردد عملیاتی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: میزبانی لیگ جهانی والیبال فرصت مناسبی برای استان جهت معرفی توانمندی های آن است و بی شک در سایه مشارکت دستگاه ها محقق خواهد شد.