شناسهٔ خبر: 68468 - سرویس وزارتی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

مجلس منتظر عملیاتی شدن مواضع خوب وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن است/ خانه ملت منتظر برنامه مدون در حوزه ساخت و اجاره‌ بها از سوی وزارت راه و شهرسازی است

حسین نیازآذری عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مواضع و برنامه وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن خوب بوده و مجلس منتظر عملیاتی شدن آن‌هاست.

حسین نیاز آذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص جلسات کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه و آخرین تصمیمات کنترل بازار مسکن و اجاره‌بها گفت: همراه با نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس جلسات زیادی را در وزارت راه و شهرسازی برگزار کردیم و خانه ملت منتظر برنامه مدون در حوزه ساخت و اجاره‌ بها از سوی وزارتخانه است.

دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس به دنبال یک برنامه جدی و مدون در حوزه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی است، گفت:  کمیسیون عمران همواره حامی و پشتیبان مردم و جوانان برای مسکن‌دار شدن است و این موضوع را به‌صورت جدی دنبال می‌کند. برنامه‌هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی ارائه‌شده، اما باید دید که در عمل کار به کجا خواهد رسید.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: تاکنون بابت خروجی جلساتی که بین مجلس و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، مواضع وزارتخانه خوب بوده است و منتظر عملیاتی شدن آن‌ها هستیم. در این زمینه مجلس آمادگی کمک به وزارت راه و شهرسازی را دارد.