شناسهٔ خبر: 68580 - سرویس استان‌ها

بازدید معاون عمرانی استانداری گیلان از محور خمام – خشکبیجار گیلان

آسفالت مدیر ساخت و توسعه راه وشهرسازی گیلان در بازدید معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان از محور خمام –خشکبیجار از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی این محور در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, دربازدید امروزاز محور خمام – خشکبیجار که با حضور معاون امور عمرانی استانداری گیلان ، فرماندار و مدیر ساخت وتوسعه راه وشهرسازی گیلان انجام شد عادلی مدیر ساخت و توسعه راه وشهرسازی گیلان از آغاز عملیات اجرایی تعریض وبهسازی محور خمام- خشکبیجار در یک ماه آینده خبر داد وگفت : این پروژه برای تعریض طرفین به عرض ۱۱ متر ،بهسازی وارتقاء به راه اصلی جهت تعیین پیمانکار به مناقصه گذاشته شده است که پس از انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود : این محور با عرض کنونی ۶.۵متر پس از اتمام عملیات بهسازی وتعریض از راه فرعی درجه دو به راه اصلی ارتقاء خواهد یافت که نقش مهمی درگشایش بار ترافیکی این محور خواهد داشت.

عادلی مدت اجرایی این پروژه را یک سال ونیم عنوان کرد وافزود: در صورت تخصیص اعتبارات مناسب با وضعیت پروژه، طی مدت مقرر به بهره برداری می رسد.