شناسهٔ خبر: 68710 - سرویس وزارتی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

وزارت دفاع در تولید مسکن و اشتغال پشتیبان دولت است/اتمام ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دوازدهم

 امضای تفاهم نامه احداث 100 هزار واحدمسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع امیرسرتیپ حاتمی با اعلام این مطلب که وزارت دفاع در امر تولید مسکن، اشتغال و سایر سیاست های دولت، همگام با دولت قدم برمی‌دارد، گفت: در تولید مسکن به رونق تولید، اشتغال و سایر سیاست‌های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می‌کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضا تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع به منظور تامین بخشی از نیاز نیروهای مسلح به مسکن اعلام کرد: در حوزه مسکن با حضور مهندس اسلامی، شاهد فعالیت های جدیدی هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: مسکن دغدغه مهمی برای همه اقشار جامعه است و به همین دلیل نیز برای دولت و رییس جمهوری اولویت و ضرورت شده است.

امیر حاتمی تصریح کرد: در نیروهای مسلح بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه فرماندهان تلاش می‌کنند تا به موضوع رونق تولید مسکن کمک کنند.

وی اعلام کرد: افتخار می کنیم که در رفع دغدغه مسکن سهمی داشته باشیم. همچنین بر اساس این تفاهم نامه، همه مجموعه ها اعم از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد.

امیرسرتیپ حاتمی گفت: ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد. در عین حال از ظرفیت های وزارت راه، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم.

وی این اقدام را گامی برای ارتقای معیشت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در امر تولید مسکن به رونق تولید، اشتغال و سایر سیاست های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم.