شناسهٔ خبر: 68721 - سرویس استان‌ها

جلسه كميسيون ماده پنج گلستان با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

جلسه گلستان مديركل راه وشهرسازي استان گلستان از برگزاري دومین جلسه كميسيون ماده پنج شهر گرگان با حضور سرپرست استاندار گلستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسين محبوبي" در گفت‌وگو باپايگاه خبري اين اداره كل بيان داشت: تغيير كاربري، افزايش، كاهش تراكم، افزايش سطح اشغال ملك ، ساختمان و بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی طرح تفصیلی شهرگرگان ازجمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان و دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان ياد آور شد در اين جلسه، رئیس شوراي شهر و شهردار گرگان و شهرداران مناطق گرگان نیزحضور داشتند.

كميسيون ماده پنج قانون تاسيس شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار و در غياب وی میرمحمد غراوی معاون امور عمراني استانداري به عنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاون شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه کنند.