شناسهٔ خبر: 68776 - سرویس استان‌ها

تردد بیش از ۵۹ میلیون خودرو در سه ماه نخست امسال از محورهای خوزستان

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۹ میلیون و ۴۵۶ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه این ترددها توسط ۱۰۴ سامانه تردد شمار به ثبت رسیده اند، افزود: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای ماهشهر-بندر امام خمینی(ره) و بالعکس با مجموع بیش از چهار میلیون تردد وسیله نقلیه، محور ورودی شرق اهواز با تردد بیش از یک میلیون و ۵۰۹ وسیله نقلیه و محور خروجی شرق اهواز با تردد بیش از یک میلیون و ۳۹۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

بهرامی نیا اظهار کرد: طی این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای خرم آباد- اندیمشک، کمربندی غرب به شرق اهواز و محور شوش- اهواز با بیش از ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تردد و بیشترین تردد خودروهای سبک در محورهای ماهشهر- بندر امام خمینی(ره) و بالعکس و محور ورودی شرق اهواز با بیش از ۴۹ میلیون و ۴۳۴ هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: تردد خوردوها در محورهای مواصلاتی خوزستان طی سه ماه نخست سال رشد ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.