شناسهٔ خبر: 68784 - سرویس استان‌ها

چهار نقطه پر تصادف راه‌هاي شهرستان مبارکه اصلاح می‌شود

رحیمی مبارکه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه ازاصلاح چهار نقطه پر تصادف شهرستان مبارکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، کیوان رحیمی اظهار کرد: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده و آمار تصادفات  قلعه حکیم، قوس آب سنجدی، پل زیرگذر فخرآباد و پل پایانه به عنوان نقطه پر تصادف  شهرستان مبارکه در ليست اولويت رفع نقاط پر تصادف قرار گرفتند  که در حال حاضر چهار پروژه به منظور رفع نقاط پر تصادف  و ارتقا ایمنی در این نقاط در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای اجرای پل قلعه حکیم در تیرماه سال گذشته آغاز شده بود، اضافه کرد:  کلنگ این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی در اسفندماه گذشته زده شد و درحال حاضر نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه  از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه اصلاح پیچ آب سنجدی خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی ودیوار چینی کنار استخر به اتمام رسیده و در حال حاضر آسفالت و نصب علائم ایمنی آن باقی مانده است.

رحیمی  با اشاره به ساخت زیرگذرهای فخرآباد و پایانه بار مبارکه خاطرنشان کرد: ساخت باکس های پل زیرگذر فخر آباد و پایانه بار مبارکه  نیز در حال ساخت است و به زودي عمليات اجرايي نصب انها نيزآغاز می شود.

 وی اظهار امیدواری کرد تا پایان تابستان چهار نقطه پر تصادف  شهرستان مبارکه اصلاح و حوادث در این محورها به حداقل ممكن برسد.