شناسهٔ خبر: 68793 - سرویس استان‌ها

پيام تبريك مدير كل بنادر و دريانوردي مازندران به مناسبت «روز جهاني دريانورد»

انزان پور نوشهر مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن چهارم تیرماه«روز جهانی دریانورد» را به کلیه تلاشگران عرصه دریانوردی تبریک گفت.

      به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور در این پیام آورده است:« بر اساس تصمیم کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی ،روز چهارم تیرماه(۲۵ ژوئن) هر سال به‌عنوان "روز دریانورد" تعیین و نامگذاری شد.

       انتخاب این روز به پاس قدردانی از زحمات و خدمات دریانوردان و با هدف جلب توجه  بیشتر  آحاد جامعه به اهمیت و دشواری های حرفه ای این قشر از جامعه انجام گرفته است.

        در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون نفر دریانورد در سراسر جهان فعالیت می کنند و در سخت ترین شرایط با ازخودگذشتگی و فداکاری وصف ناپذیر تلاش می کنند تا با به گردش درآوردن چرخه اقتصاد دریایی،خدمات ارزنده ای به جامعه جهانی عرضه نمایند.

    اینجانب فرارسیدن «روز جهانی دریانورد» را به کلیه دریانوردان دریادل بویژه همکاران عزیزم در بنادر سراسر کشور و خانواده های محترم آنان صمیمانه تبریک گفته سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم».