شناسهٔ خبر: 68798 - سرویس استان‌ها

در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ وزارت راه و شهرسازی

شورای اقامه نماز راه و شهرسازی خراسان شمالی رتبه برتر را کسب کرد

برگزیده نماز دبیر شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از کسب رتبه برتر توسط شورای اقامه نماز راه و شهرسازی خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ در سطح وزارت راه و شهرسازی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، میرزا محمد حصاری گفت: این همایش دو روزه در قم و جمکران برگزار شد که این اداره کل  در بین دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به عنوان شورای اقامه نماز برتر معرفی شد.

حصاری افزود: در این همایش از میرزا محمد حصاری دبیر و حاج آقا مجید نامور امام جماعت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تجلیل شد.

دبیر شورای اقامه نماز راه و شهرسازی خراسان شمالی این موفقیت معنوی را به کلیه کارکنان تبریک گفت و بیان کرد: در آیات و روایات به اهمیت برپایی نماز اول وقت به ویژه نماز جماعت تأکید شده و همواره این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تأخیر در برپایی نماز باشد.

در پایان گفتنی است این همایش که به همت ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی و با حضور بزرگانی چون حضرت آیت الله حسینی بوشهری عضو هیات رئیسه شورای خبرگان رهبری، سردار رحیم صفوی مشاور محترم مقام معظم رهبری، حضرت حجت السلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نمازکشور و همچنین حجت اسلام نیسی  مشاور دبیرستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.