شناسهٔ خبر: 68823 - سرویس وزارتی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد

امضای تفاهمنامه برای اعطای تسهیلات به کارمندان و بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با کارکنان اداره رفاه وزارت راه  شهرسازی مهدی عبوری در بازدید از اداره رفاه ستاد وزارتخانه از امضای تفاهمنامه با بانک‌های ملت و مسکن برای تخصیص تسهیلات به کارکنان،‌ و بازنشستگان ستادی و استانی این وزارتخانه خبر داد و دستور پیگیری دیگر امور رفاهی را نیز برای کارکنان وزارت راه و شهرسازی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در بازدید سرزده از اداره رفاه این وزارتخانه به پیگیری  امور رفاهی کارکنان این وزارتخانه به‌خصوص وضعیت متقاضیان تسهیلات پرداخت.

عبوری در این دیدار با بیان اینکه باید همه افرادی که از طریق اداره رفاه این وزارتخانه برای دریافت تسهیلات در نوبت هستند، کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند وام خود را دریافت کنند، گفت: با امضای تفاهمنامهای که بین بانک‌های ملت و مسکن با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده، اعتبارات لازم برای پرداخت تسهیلات به اعضای ستادی، بازنشستگان و همچنین کارکنان ادارات استانی که زیر مجموعه وزارتخانه هستند، تامین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی همچنین از تلاش جدی برای فعال کردن تعاونی مسکن کارکنان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: به‌زودی فعالیت این تعاونی آغاز و ثبت نام از متقاضیان آغاز می‌شود.

وی در گفت‌وگو با کارکنان اداره رفاه با تاکید بر  استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان، از پیگیری برای تجمیع بیمه‌های وزارت راه و شهرسازی و همه سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه خبر داد.
عبوری در پاسخ به سوالات یکی از کارمندان حوزه ستادی وزارتخانه در خصوص تفاوت حقوق این وزارتخانه با دیگر وزارتخانه‌ها و برخی دستگاه‌ها،‌ اظهار داشت: موضوع حقوق کارمندان و جزئیات آن در چلسات ستاد وزارتخانه و سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور جمشيد انصاري، معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور پیگیری شده است.
معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه از پیگیری موضوع افزایش اعتبارات و موارد قانونی پیش‌بینی شده برای افزایش دریافتی کارکنان از طریق سازمان برنامه و بودجه كشور خبر داد و تاکید کرد: اگر چه تنگناهای مالی در دولت وجود دارد و با این وجود پیگیری‌ها به صورت جدی ادامه دارد تا شرایط بهتری را برای کارکنان فراهم کنیم.
عبوری در بخشی از سخنان خود بر رفع تبعیض در میزان دریافت تسهیلات بین مدیران و کارکنان و حذف برخی دریافتی‌های مضاعف مدیران، همچون حق آمد و شد و هزینه غذا در صورت استفاده از خودرو دولتی و دریافت غذا تأکید کرد.

در این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزرات راه و شهرسازی با تاکید بر اجرای دستورهای داده شده در ماه‌های گذشته، خواستار گزارش‌دهی اداره رفاه شد.
در این بازدید سرزنده که حدود دو ساعت طول کشید تعدادی از کارکنان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند و خواستار استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده و بهره مندی بیشتر کارکنان از مزایای رفاهی شدند.