شناسهٔ خبر: 68835 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاههای مازندران خبر داد:

افزایش پروازهای نوشهر-تهران/ برقراری پرواز نوشهر-شیراز

ATR آسمان مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از افزایش پروازها در مسیر نوشهر-تهران خبر داد.

سعدالله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از افزایش پروازها در مسیر نوشهر-تهران خبر داد و گفت: از چهار شنبه این هفته سه پرواز تهران-نوشهر-تهران در هفته توسط هواپیمایی آسمان در فرودگاه نوشهر برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این ۳ پرواز هفتگی توسط ناوگان ATR هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در فرودگاه نوشهر به مقصد تهران دایر بود، افزود: با اضافه شدن این پروازها، شمار پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به مقصد تهران به ۶ پرواز افزایش یافت.

وطن خواه همچنین از برقراری پرواز در مسیر نوشهر-شیراز خبر داد و ادامه داد: از حدود یک ماه پیش پروازهای هواپیمایی آسمان در این مسیر آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران در ادامه با اشاره به تعلیق یک ماهه پروازهای هواپیمایی آسمان در مسیر تهران-رامسر گفت: این اتفاق به دلیل اورهال هواپیمای این شرکت هواپیمایی رخ داده و پس از یک ماه این پروازها از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ۵ پرواز هفتگی در مسیر تهران-رامسر دارد و برای افزایش این پروازها در حال مذاکره با ایرلاین هستیم.