شناسهٔ خبر: 68857 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی «هما»:

نیروی انسانی «هما» را در اوج نگاه داشته است

بازدید زنگنه تورج دهقانی زنگنه: آن شاخصی که توانسته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» را همچنان پس از ۵۷ سال در اوج نگاه دارد، تجهیزات نیست، بلکه نیروی انسانی ارزشمندی است که دراین شرکت فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ایران ایر، تورج دهقانی زنگنه، رییس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» روز چهارم تیرماه سال جاری از قسمت های مختلف «هما» در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) بازدید کرد.

زنگنه درابتدا از آشیانه شماره ۲، کارگاه تولید ضدیخ «هما» و در ادامه از واحدهای مختلف قسمت مهندسی وتعمیرات مستقردر فرودگاه حضرت امام (ره)بازدید و با کارکنان این قسمت ها دیدار و گفتگو کرد. بازدید از واحدهای مختلف قسمت خدمات فرودگاهی «هما» مستقر در فرودگاه حضرت امام (ره)، ازدیگر برنامه های  مدیرعامل این شرکت بود.

زنگنه در پایان از واحدهای مختلف کیترینگ «هما» در این فرودگاه بازدید و در سخنانی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان کیترینگ، خطاب به حاضران گفت: سیاست های کلی برای کیترینگ درنظر گرفته شده است که در روزهای ابتدایی به مدیر این مجموعه ابلاغ شده است. 

مدیرعامل «هما» در خصوص این  سیاست ها افزود: کیترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باید به شیوه  درآمد- هزینه  فعالیت خود را ادامه دهد تا برای شرکت سود آور باشد و این امر با اتخاذ و اجرای روش هایی امکان پذیر است . 

رییس هیات مدیرهایران ایر با اشاره به ظرفیت تولیدی مجموعه کیترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) گفت: درحال حاضر ، ۴ هزار سرویس غذایی برای پروازهای «هما» تهیه  و ارایه می شود. درحالی که این مجموعه توان تولید ۶۰ هزار سرویس غذایی را دارد. به همین دلیل کارها و هماهنگی هایی انجام شده تا کیترینگ  تمام توان خود در زمینه افزایش تولید سرویس های غذایی را به کار گیرد.

زنگنه  درادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهره گیری سایر شرکت های هواپیمایی از خدمات کیترینگ «هما» افزود: از امروز و با اقدامات انجام  شده، کیترینگ «هما» در فرودگاه حضرت امام (ره) به داخل «ایرساید» می رود وسایر شرکت های هواپیمایی در جهت اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور، سرویس های غذایی خود را از کیترینگ «هما» در این فرودگاه دریافت می کنند.

وی ادامه داد:  درتمامی قسمت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از جمله کیترینگ ، نیروهای ازرشمندی فعالیت می کنند که از نظر دانش و توانمندی با سایر شرکت های هواپیمایی برابر نیستند. کیفیت سرویس های غذایی، رعایت بهداشت و نظارت بر تولیدات آن قابل مقایسه با سایر شرکت های هواپیمایی داخلی نیست.  آن شاخصی که توانسته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» را همچنان پس از ۵۷ سال در اوج نگاه دارد تجهیزات نیست، بلکه نیروی انسانی ارزشمندی است که دراین شرکت فعالیت می کنند

لازم به ذکر است به علت گستردگی اماکن «هما» درفرودگاه حضرت امام(ره)، بازدید از واحدهای مستقر در ترمینال و تجهیزات کمکی خدمات فرودگاهی به روز دیگری موکول شد.