شناسهٔ خبر: 68906 - سرویس وزارتی

آغاز ساخت باند دوم تربت حیدریه- زاوه با حضور وزیر راه و شهرسازی

بازدید با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث قطعه اول باند دوم محور تربت حیدریه - زاوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجشنبه ششم تیرماه همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی عملیات اجرایی احداث قطعه یک باند دوم محور تربت حیدریه - زاوه آغاز شد.
قطعه نخست باند دوم این محور ۱۰ کیلومتر طول دارد بخشی از کل مسیر ۲۵ کیلومتری پروژه تربت حیدریه - زاوه بوده که قرار است با اعتباری ۳۱۰ میلیارد ریال در مدت دو سال احداث شود.

محمد اسلامی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه محور زاوه به تربت حیدریه یک مسیر شریانی اصلی نبوده لذا بدلیل کوتاهی مسیر از آن استفاده ترافیکی بیش از حد تصور شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد قطعه اول باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۱۰ کیلومتر با پیمانکار منعقد شده و قرار است که ۲۵ کیلومتر مسیر ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد اما ما در تلاشیم تا زودتر از این موعد باند دوم این محور افتتاح شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۲۵ کیلومتر حجم ترافیکی این محور کاهش و عبور مرور در این جاده به سهولت انجام خواهد شد.