شناسهٔ خبر: 69025 - سرویس استان‌ها

رفع تصرف بیش از ۴۰۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در فارس

سرهنگ مهدوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: با تلاش ماموران این یگان ۴۳۶۷۷ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خردادماه ۹۸ رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ، سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی این اداره کل اظهار داشت: ۴۳۶۷۷ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در عملیات های رفع تصرف در خرداد ماه۹۸ توسط مامورین یگان حفاظت از دست سود جویان و زمین خواران بازپس گرفته شد.

مهدوی خاطر نشان ساخت: نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلو گیری از تصرفات بسیار مهم و ارزنده می باشد و از همه شهروندان استان درخواست می شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل و اطلاع رسانی کنند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: مردم استان فارس چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.