شناسهٔ خبر: 69031 - سرویس استان‌ها

توسط اداره کل راه و شهرسازی فارس؛

دوره آموزشی مبحث نهم مقررات ملی ساختمان برگزار شد

دوره بتن دوره آموزشی مبحث نهم مقررات ملی ساختمان با هماهنگی مدیریت آموزش استانداری فارس توسط اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس , مهرداد خواجه پور که یکی از مدرسان این دوره بود ، در خصوص هدف از برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره در راستای ارتقاء آگاهی کارشناسان مرتبط با اصول و ضوابط اجرای ساختمانهای بتنی و جلوگیری از تکرار اشتباهات و ایرادات مرسوم و متداول در اجرای این گونه ساختمانها برگزار شد.

شایان ذکر است که این دوره آموزشی با حضور معاونین فنی و کارشناسان شهرداریهای سراسر استان و اداره کل راه و شهرسازی فارس که بیش از ۱۰۰ نفر بودند تشکیل شد.

گفتنی است؛ دوره آموزشی مبحث نهم مقررات ملی ساختمان دو روز در ۱۶ ساعت در سالن شهید اکبری اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار و اساتید دوره مهندسی مهرداد خواجه پور، مهندس محمد بنان و مهندس سیامک فخرایی نژاد بودند.

مهرداد خواجه پور در خصوص مباحث مطرح شده در این دوره نیز متذکر شد: مباحث اجرایی و جزئیات فنی مرتبط با ساختمانهای بتنی، بررسی علت تخریب ساختمانهای بتنی در زلزله کرمانشاه، اصول مرتبط با طرح اختلاط بتن و .... مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.