شناسهٔ خبر: 69140 - سرویس هوایی

پروازهای اروپایی و آسیایی شرکت ماهان افزایش یافت/ برقراری پروازهای جدید به مقصد رم و شنزن

رم با وجود تحریم های ایالات متحده آمریکا، شرکت هواپیمایی ماهان با برقراری دو پرواز به مقاصد رم و شنزن، پروازهای اروپایی و آسیایی خود را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای هواپیمایی ماهان به مقاصد اروپایی خبر داد و گفت: صبح روز سه شنبه ۱۱ تیرماه اولین پرواز این شرکت هواپیمایی به مقصد رم، تهران را ترک کرد و در ساعت ۹:۴۵ صبح طبق برنامه ریزی در رم به زمین نشست. 

وی همچنین به برقراری پرواز جدید این شرکت هواپیمایی به مقصد شهر شنزن در جمهوری خلق چین و افزایش پروازهای هفتگی شرکت ماهان بین ایران و چین به ۱۷ پرواز اشاره کرد و افزود: براساس برنامه های صورت گرفته علاوه بر جابه جایی مسافران ایرانی و چینی بین دو کشور این پروازها به مقاصد اروپایی نیز متصل می شود و ظرفیت مناسبی برای جابه جایی مسافران ترانزیت ایجاد خواهد کرد.

همچنین فاروق علیخانی سرپرست اداره کل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  با اشاره به اینکه در حال حاضر هواپیمایی ماهان ایر به دو مقصد در ایتالیا مسیر پروازی دارد بیان داشت این شرکت یک پرواز هفتگی به رم و دو پرواز هفتگی به میلان انجام می دهد.

علیخانی افزود این شرکت هواپیمایی هم اکنون از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شهرهای پکن، شانگهای و گوانگجو در چین پرواز دارد و دو پرواز هفتگی به شنزن را نیز در هفته جاری آغاز کرده است.