شناسهٔ خبر: 69259 - سرویس استان‌ها

جشن تکلیف فرزندان کارکنان راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد

جشن تکلیف جشن تکلیف فرزندان کارکنان با حضور محمدرضا انصاری معاون توسعه منابع و حجت الاسلام جمالی امام جماعت و دیگر کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به مناسبت میلاد حضرت معصومه ( س ) و روز دختر در سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان راه و شهرسازی بوشهر استان باحضور معاون توسعه منابع و امام جماعت ومسؤلان برگزار شد.

حجت الاسلام جمالی امام جماعت اداره کل ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه فاطمه (س ) و تبریک روز دختر ، در این مراسم بیان داشت: به تکلیف رسیدن، یک عید الهی محسوب می گردد. چون از نظر عقلى و جسمى به حدى رسیده ایم که خداوند به ما دستور مى دهد و ما خوشحالیم که خواسته ها و دستورات او را اطاعت کنیم و بنده شایسته او به حساب آییم.

جمالی با اشاره به اینکه خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است، خاطرنشان کرد: با جشن تکلیف نعمتهاى خدا را گرامى بدارید و این روز بزرگ را که در آن به سن تکلیف رسیده اید، بعنوان یک روز پرشکوه و خاطره اى به یادماندنى به یاد بسپارید.

در پایان این مراسم ضمن پذیرایی باکیک جشن تکلیف ، لوح یادمان وکارت هدیه  به مکلف شدگان اهداء شد.