شناسهٔ خبر: 69283 - سرویس وزارتی

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر راه و شهرسازی:

بانوان مستعد شاغل در وزارتخانه راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه شناسایی و معرفی شوند

جلسه بانوان مهری صفری در سومین نشست ماهیانه خود، ضمن تبریک انتخاب رییس سازمان هواشناسی به عنوان عضو شورای اجرایی سازمان جهانی هواشناسی، گفت: بانوان مستعد و کارآمد برای پست‌های مدیریتی معرفی شوند و دراین رابطه همکاری های لازم با ستاد صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سومین نشست ماهیانه مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی به میزبانی سازمان هواشناسی کشور با حضور سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی و معاون وزیر راه و شهرسازی، مشاوران معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته و تابعه وزارتخانه راه و شهرسازی در محل سازمان هواشناسی کشور برگزار شد.

در جلسه فوق، مهری صفری مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمت تبریک موفقیت رییس سازمان هواشناسی در انتخاب وی به عنوان عضو شورای هواشناسی جهانی WMO گفت: از حمایت و انتصاب شایسته وزیر راه و شهرسازی برای انتخاب یک بانوی شایسته برای مدیریت سازمان هواشناسی قدردانی می‌کنم. همچنین، انتخاب این بانو و حضور وی در مجامع بین‌المللی مایه سرافرازی جامعه بانوان و وزارت راه و شهرسازی است.

مشاور بانوان و خانواده وزیر راه و شهرسازی ادامه  داد: برنامه دفتر امور بانوان و خانواده وزارت راه وشهرسازی که توسط وزیر ابلاغ شده از سوی سازمان هواشناسی به مدیران استانی سازمان هواشناسی کشور ابلاغ شود و در این باره حمایت‌های لازم بعمل آید.

وی در عین حال تصریح کرد: بانوان مستعد و کارآمد برای پست‌های مدیریتی معرفی شوند و دراین رابطه همکاری های لازم با ستاد صورت بگیرد.

در ادامه نشست فوق، سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی توضیحاتی را در خصوص چگونگی انتخابشان به عنوان عضو شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی WMO ارایه کرد.

در پایان این نشست، مقررشد تا در راستای تحكيم نظام خانواده كارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با حضور استادان به نام برگزار شود.