شناسهٔ خبر: 69358 - سرویس هوایی

مسئول عمليات حج شرکت فرودگاه‎ها:

فرودگاه اهواز از تجربه خوبی در عمليات حج برخوردار است

فرودگاه اهواز مسئول عمليات حج شرکت فرودگاه‎ها در جريان بازديد از عمليات اعزام زائران خوزستانی از فرودگاه اهواز گفت: فرودگاه اهواز از تجربه خوبی در عمليات حج برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومي فرودگاه‎های خوزستان، حشمت‎اله قرباني در اين بازديد روند تحويل جامه‎دان، مسير عبور زائران و مشايعت‎کنندگان و نيز از نحوه خدمات‎رساني به زائران را مورد نظارت و بررسي قرار داد و گفت: فرودگاه اهواز از ساليان گذشته در امر اعزام زائر سابقه زيادي دارد و خدمات خوبي ارائه داده  است و انتظار مي‎رود امسال نيز به نحو شايسته در زمينه خدمت‎رساني عمل کند.

وي به لزوم همکاري ديگر ارگان‎ها اشاره کرد و افزود: مسئولان استاني و ارگان‎ها و همه نهادهاي دخيل در امر برگزاري عمليات حج بايد با تمام توان براي برگزاري هرچه بهتر اعزام زائران تلاش کنند تا خللي در روند اعزام زائران و نيز ديگر مسافران فرودگاه به وجود نيايد.

گفتني است، امسال تعداد ۴۳۵۶ زائر خوزستاني از شامگاه ۱۷ تير و به مدت ۶ روز، در قالب ۲۹ کاروان توسط ۱۸ پرواز ايرباس ۳۰۰ شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي به سرزمين وحي مشرف مي‎شوند.