شناسهٔ خبر: 6945 - سرویس استان‌ها

به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد

همایش ایمنی راه‌ها در پارک ترافیک یزد برگزار شد

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد موتورسواران در محورها جنوب کرمان/ عکس:  اداره كل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان جنوب كرمان اداره کل راه و شهرسازی یزد به مناسبت هفته ایمنی راه‌ها همایشی را با هدف ارائه برنامه‌های آتی نهادهای مرتبط در حوزه ایمنی در پارک ترافیک استان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر روابط عمومی این اداره  در این باره به خبر نگار ما گفت: به مناسبت هفته ایمنی راه ها که از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم این ماه نیز ادامه خواهد داشت همایشی با حضور مدیر راهداری، فرماندارها و فرمانده نیروی انتظامی استان در پارک ترافیک برگزار شد که هدف آن ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌های سال گذشته ادارات استان و برنامه های آتی آن ها برای سال جاری در خصوص ایمنی راه‌ها است.

 سعیدی نژاد همچنین افزود: این اداره کل با تهیه و چاپ بروشور و مجلات آموزشی برای بزرگسالان سعی در گسترش نکات ایمنی و افزایش امنیت در تردد جاده ای داشته که با آغاز هفته ایمنی آن ها را در سطح ادارات توزیع کرده است.

۱۴ لغایت ۲۰ اردیبهشت  از سوی سازمان ملل هفته ایمنی نامگذاری شده است که  امسال با عنوان هفته ایمنی برای کودکان نامگذاری شد.