شناسهٔ خبر: 69501 - سرویس استان‌ها

احداث و تكميل محور روستايي جندق – مصر اصفهان در انتظار تخصیص اعتبار ۱۶۰ ميليارد ریالی

راهسازی رئيس اداره نظارت بر ساخت راه‌هاي استان اصفهان گفت: در صورت تامین اعتبار ۱۶۰ ميلياردی ادامه محور روستايي جندق – مصر تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وش هرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان اصفهان، محور روستايي جندق – مصر از جمله محورهاي گردشگري و بوم گردي از توابع شهرستان خوروبيابانك است كه به‌دليل وجود مناطق گردشگري و حضور توريست در اين منطقه احداث و تكميل عمليات راهسازي آن حائز اهميت است.

سعيد خدابخشي در اين باره گفت: طول كل اين محور ۴۰ كيلومتر است كه ۱۲ كيلومتر آن طي سال هاي گذشته به بهره برداري رسيده و ۱۰ كيلومتر ديگر نيز با اعتبار ۵۰ ميليارد ريال در حال اجراي عمليات خاكريزي و خاكبرداري است.

رئيس اداره نظارت بر ساخت راههاي فرعي و روستايي اداره كل راه وشهرسازي استان از جمله مشكلات پيش رو جهت احداث و تكميل اين پروژه را عدم تخصيص اعتبارات مكفي دانست و اظهار داشت: احداث و تكميل اين محور روستايي بدليل تردد توريست و گردشگران بسيار در طول سال از آن و به عنوان قطب گردشگري در منطقه بسيار حائز اهميت است و عدم تخصيص اعتبارات لازم عاملي بر به تعويق افتادن تكميل پروژه شده است.

خدابخشي افزود: ميزان اعتبار لازم براي احداث و تكميل ۱۸ كيلومتر باقيمانده با احتساب ۱۰ كيلومتر در حال انجام، ۱۶۰ ميليارد ريال است كه در صورت تامين و تخصيص در اولويت احداث قرار خواهد گرفت.