شناسهٔ خبر: 69550 - سرویس ریلی

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن:

امسال ایمنی خطوط ریلی در مناطق راه‌آهن ارزیابی می‌شود

حسین عاشوری قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن با تاکید بر اینکه مدیران کل مناطق باید به بحث ایمنی تردد در شبکه توجه ویژه‌ای داشته باشند» گفت: امسال ایمنی در خطوط ریلی کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد و نقش مدیران مناطق برای ارتقای ایمنی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، «حسین عاشوری» در جلسه شورای مدیران مناطق راه‌آهن بر تسهیل حمل‌و‌نقل بار در خطوط ریلی کشور تاکید کرد و گفت: ارتقای بهره وری شبکه و افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا در خطوط ریلی از اولویت‌های راه‌آهن است.

قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: استفاده از حداکثر ظرفیت خطوط ریلی با تعرفه های مناسب و تسهیل حمل و نقل کالا و ترانزیت در شبکه از برنامه‌های مهم ما در توسعه حمل و نقل ریلی کشور است.

وی افزود: تعرفه های حمل بار در شبکه ریلی کشور برای اعمال به مناطق راه‌آهن سراسر کشور ابلاغ شده که با توجه به شرایط رقابتی راه‌آهن، تعرفه‌های امسال در شبکه ریلی منصفانه تعیین شده و امیدواریم این مساله به رشد حمل و نقل کالا در شبکه ریلی منجر شود.

عاشوری بیان کرد: علاوه بر تسهیل حمل‌و‌نقل کالا و مسافر، مدیران کل مناطق باید به بحث ایمنی تردد در شبکه توجه ویژه‌ای داشته باشند، زیرا امسال ایمنی در خطوط ریلی کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد و نقش مدیران مناطق برای ارتقای ایمنی بسیار حائز اهمیت است.