شناسهٔ خبر: 69569 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

حجاب تعالی روحی و تکامل نفسانی را رقم می زند

هفته کرامت حجاب تعالی روحی و تکامل نفسانی را رقم می زند؛ این مطلب را مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در مراسم جشن باشکوهی که بمناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد عنوان نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، در این مراسم عباسعلی نجفی  ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دهه کرامت را به عنوان فرصتی ناب برای عرض ارادت و تکریم ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص) و تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های فاطمی، عنوان نمود و الگو قرار دادن راه و روش زندگی ائمه اطهار بالاخص امام رضا (ع) را حائز اهمیت برشمرد و اين موضوع را در تغییر رنگ و بوی زندگی شخصي و خانوادگي بسیار تاثیر گذار دانست.

وی در ادامه ضمن تقديراز بانوان عفیفه اداره کل اظهار داشت: متمدن بودن در با حجاب بودن است و حجاب نشانه تمدن و روشنفکر بودن به معنای واقعی است، حجاب تعالی روحی و تکامل نفسانی را رقم می زند به شرطی که تعریف درستی از انسان ارائه دهیم .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه افزود: امروز دشمن قصد دارد با جنگ نرم و فضای مجازی و تمدن سازی غربی و تغییر در اندیشه های جامعه اسلامی کشف حجاب را رقم بزند.

در این مراسم از برگزیدگان مسابقه نقاشی و فرهنگی و همچنین ازهمکارانی که نام فرزندانشان متبرک به نام  مبارک حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بود تقدیر شد.