شناسهٔ خبر: 69573 - سرویس هوایی

اعزام ۹۱۲۲ زائر بیت الله الحرام تا صبح روز ۲۲ تیر

اعزام حجاج مسئول عمليات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران با اشاره به اعزام ۹۱۲۲ زائر بيت الله الحرام از فرودگاه‎های کشور تا صبح ۲۲ تيرماه، از اتمام عمليات رفت زائران از فرودگاه‎های زنجان و يزد و آغاز عمليات حج فرودگاه ساری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حشمت‎اله قربانی با اشاره به اینکه عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از فرودگاه‎های کشور ۱۷ تیر ماه آغاز شده و ۱۴ مرداد به پایان می‎رسد، گفت: از ۱۷ تیر تا ساعت ۹ صبح امروز ، ۲۲ تیر، ۳۷ پرواز اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه‎های زنجان، یزد و اهواز انجام شده و پرواز رفت فرودگاه‎های زنجان و یزد به پایان رسیده است. همچنین امروز شاهد آغاز عملیات اعزام زائران از فرودگاه ساری هستیم.

وی در مورد باقی پروازهای ۲۲ تیر گفت: در ادامه امروز سه پرواز اعزام زائران بیت الله الحرام با جابه‎جایی ۷۵۰ نفر انجام می‎شود که شامل دو پرواز از فرودگاه ساری و یک پرواز از فرودگاه اهواز است.

قربانی افزود: خوشبختانه در تمام پروازهای حج جز دو مورد تاخیر که در فرودگاه اهواز رخ داد مورد دیگری نداشتیم و حتی تعدادی از پروازها با تعجیل ۵ تا ۲۵ دقیقه‎ای انجام شده است.