شناسهٔ خبر: 69613 - سرویس استان‌ها

کتاب جامع مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان تهیه می‌شود

مجتمع خدماتی رفاهی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از برنامه تهیه کتاب جامع مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی در دومین جلسه اتاق فکر سرمایه گذاری اظهار کرد: خوشبختانه طرح های پیشنهادی در اتاق فکر سرمایه گذاری استان اصفهان در سطح کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد درج نام مدیر داخلی و جانشین و شماره های همراه آنان، سامانه پیامکی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به صورت بنر متحد الشکل در کل مجتمع های خدماتی،رفاهی به پشنهاد اصفهان در کل کشور نصب خواهند شد، افزود: این طرح به منظور افزایش پاسخگویی به مردم، تکریم ارباب رجوع و ارتقا سطح کیفی خدمات در مجتمع ها اجرا می شود.

وی همچنین به استقبال دفتر سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان از پیشنهاد اصفهان مبنی بر استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی در مجتمع های خدماتی رفاهی خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح در مجتمع های به عنوان یکی از شاخصه های ارزیابی آنان لحاظ خواهد شد.

صلواتی در ادامه به لزوم جمع آوری و انتشار بانک جامع اطلاعات مجتمع های خدماتی، رفاهی استان اصفهان در قالب یک کتاب تاکید کرد و افزود: لازم است مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان تلاش خود برای نقش آفرینی در توسعه گردشگری استان اصفهان را مضاعف کند.

از سرمایه گذاران حمایت می کنیم

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران برای احداث مجتمع های جدید در محورهای مورد نیاز، ارتقاسطح کیفی خدمات در مجتمع ها و افزایش نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی از مهمترین اهداف ما به شمار می آیند.

ملیحه ملا احمدی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از سرمایه گذاران حمایت می کند، گفت: نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در افزایش ایمنی محورهای استان اصفهان غیرقابل انکار است و لذا باید مردم را به استراحت در مجتمع های خدماتی رفاهی به منظور کاهش تصادفات جاده ای تشویق کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های این اداره کل ، ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری برای بخش خصوصی به وسیله بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی است.