شناسهٔ خبر: 69618 - سرویس استان‌ها

احداث مسکن در الویت‌کاری راه و شهرسازی گلستان است

بازدید گرگان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان در بازدید از عرصه های پیشنهادی سازمان ملی زمین و مسکن برای مشارکت در احداث ساختمان های مسکونی بیان داشت: احداث مسکن ارزان قیمت در الویت این اداره کل قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ,حسين محبوبي در این بازدید اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم خصوصا گروه های کم درآمد و متوسط برنامه ریزی مبسوطی مد نظر قرار داده و استفاده از ظرفیت های موجود از قبیل استفاده از زمین های تحت اختیار در این طرح از جمله آن است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: کلیه اقدامات در دست انجام به منظور کاهش قیمت تمام شده است پس تعیین زمین توسط دولت به عنوان اثرگذارترین بخش در قیمت تمام شده در بناهای مسکونی مد نظر قرار گرفته است و این اداره کل با توجه به وضعیت زمین های تملکی سازمان ملی زمین و مسکن در استان گلستان نسبت به ارائه عرصه های مذکور جهت سرمایه گذاری انبوه سازان با هدف تحرک بخش ساخت و ساز مسکن و کاهش قیمت تمام شده برنامه ریزی نموده است.

این مقام مسئول افزود:پس از بازدید و جمع بندی در اسرع وقت در جهت شناسایی و انتخاب سازندگان ذیصلاح استانی و ملی بابت مشارکت در احداث مسکن به صورت گسترده فراخوان عمومی خواهد شد.