شناسهٔ خبر: 69643 - سرویس استان‌ها

نشست هم‌اندیشی روسای ادارات راه و شهرسازی چهار محال و بختیاری

جلسه شهرکرد مدیرکل راه و شهرسازی چهار محال و بختیاری در نشست خود با روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه با توجه به وظایف متعدد ادارات تاکید کرد: موضع شناسایی و حفاظت از اراضی ملی و دولتی از جمله وظایف مهمی است که روسای شهرستانها ضمن پیگیری صدور اسناد مالکیت به نام دولت، در زمینه حفظ این اراضی تلاش کنند.

 به گزرش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری، داریوش حسینی گفت: توجه به استفاده از برنامه مدون همراه با رعایت نظم و قوانین برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که در الویت بوده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای دارد قابل تاکید است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت ها و وظایفی که این اداره کل درحوزه پروژه‌های راهسازی دارد توجه به پیگیری و تکمیل پروژه های راهسازی باید در الویت قرار گیرد.

حسینی  با تاکید بر پیگیری موثر تامین اعتبارات درشهرستانها افزود: روسای ادارات لازم است درکمیته برنامه ریزی شهرستان حضور فعال داشته باشند و در راستای اعتبارات مورد نیاز پروژه های شهرستانی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 وی در ادامه این نشست به موضوع برگزاری جلسات و نشستهای مختلف تخصصی تاکید کرد و افزود: برگزاری این جلسات با دستورکار تعیین شده می تواند تسریع کننده امور و وظایف محوله باشد، نظم درکار و حضور به موقع را از جمله اصول اولیه مدیریتی دانست و از روسای حاضر خواست تا خود بعنوان الگو تمام و کمال مجری نظم و قوانین باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به راه اندازی کمیته نظام پیشنهادات ، نکته نظرات همکاران را در جهت پیشرفت سازمان و عملکرد این اداره کل مهم دانست و از مسئولین شهرستانی خواست تا در چارجوب این نظام فعالانه تلاش نمایند  و همچنین در ادامه تاکید نمود توجه به بحث تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع و صحیح  به مراجعین از جمله مواردی است که باید سرلوحه های کارمان قرار دهیم .

 در حاشیه این نشست که معاونان املاک و حقوقی، مهندسی و ساخت، شهرسازی و معماری، بازآفرین شهری و مسکن و توسعه مدیریت و منابع انسانی حضور داشتند هرکدام به بیان دیدگاهها و مسائل مرتبط با این جلسه پرداختند و در ادامه هرکدام از روسای شهرستانی با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اداره خود نیاز ها و مسائل خود را  بیان کردند.