شناسهٔ خبر: 69657 - سرویس هوایی

انجام ۱۴ پرواز حج تمتع از تهران، مشهد، گرگان، ساری و اصفهان

پرواز حجاج امروز ۲۳ تیرماه ۱۴ پرواز حج تمتع از شهرهای تهران، مشهد، گرگان، ساری و اصفهان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه ارائه شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می دهد در روز هشتم از عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۱۴ پرواز به انتقال زائران از مقاصد تهران، مشهد، گرگان، ساری و اصفهان به مدینه منوره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در روز ۲۴ تیرماه ۴ پرواز با شماره‌های ۱۴۲۰، ۱۴۱۰، ۱۴۱۶ و ۱۴۱۴ به ترتیب در ساعت های ۲:۵۵، ۴:۳۵، ۵:۰۰ و ۲۳:۵۵ فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد جده و مدینه منوره ترک خواهند کرد.

امروز یک هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، با شماره ۱۴۰۶ در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به مقصد مدینه منوره پرواز می‌کند.

پروازهای فرودگاه گرگان به مقصد جده که از امروز آغاز شده، در ساعت‌های ۶:۵۵، ۹:۴۵ و ۱۷:۲۵ با شماره پروازهای ۱۴۲۲ ،۱۴۳۲ و ۱۴۱۸ انجام می‌شوند.

امروز فرودگاه ساری نیز میزبان ۳ پرواز حج تمتع است و این ۳ پرواز در ساعت‌های ۸:۱۰، ۲۰:۱۰ و ۲۱:۱۰ با شماره‌های ۱۴۰۴،  ۱۴۰۲ و ۱۴۰۸ انجام می‌شود.

امروز پروازهای حج فرودگاه اصفهان نیز آغاز شده و علاوه بر یک پرواز در ساعت ۱:۴۵ بامداد، دو پرواز نیز در ساعت‌های ۱۹:۴۵ و ۲۱:۴۵ با شماره‌های ۱۴۲۶ و ۱۴۳۰ به مقصد جده انجام خواهد شد.

شایان ذکر است زائران گرامی می توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای خود را از طریق وب سایت "هما" به نشانی www.iranair.com دریافت نمایند

زائران محترم می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره‌های ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱، ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ و ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰، در مورد پروازهای فرودگاه مشهد با شماره‌های ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۲۳، ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۷۷ و ۰۵۱۳۳۰۰۳۲۳۰، در مورد پروازهای فرودگاه گرگان با شماره‌های ۰۹۱۲۴۰۱۲۷۶۲، ۰۹۱۹۴۳۹۱۶۹۳ و ۰۹۳۰۱۵۷۹۱۷۰، در مورد پروازهای فرودگاه ساری با شماره‌های ۰۱۱۳۳۷۲۲۵۱۱، ،۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۲، ۰۱۱-۳۳۷۲۳۷۹۱ و ۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۳ و در مورد پروازهای فرودگاه اصفهان با شماره‌های ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۱، ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۲ و ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۴ تماس حاصل کنند.

 

برنامه پروازهای حج تمتع در تاریخ ۲۴ تیر

نام فرودگاه شماره پرواز ساعت پرواز مقصد
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۴۲۰ ۰۲:۵۵ جده
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۴۱۰ ۰۴:۳۵ مدینه منوره
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۴۱۶ ۰۵:۰۰ مدینه منوره
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۴۱۴ ۲۳:۵۵ مدینه منوره
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۴۰۶ ۱۲:۴۵ مدینه منوره
فرودگاه گرگان ۱۴۲۲ ۰۶:۵۵ جده
فرودگاه گرگان ۱۴۳۲ ۰۹:۴۵ جده
فرودگاه گرگان ۱۴۱۸ ۱۴:۲۵ جده
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۴۰۴ ۰۸:۱۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۴۰۲ ۲۰:۱۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۴۰۸ ۲۱:۱۰ مدینه منوره
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۱۴۲۶ ۱۹:۴۵ جده
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۱۴۳۰ ۲۱:۴۵ جده