شناسهٔ خبر: 69666 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه بجنورد خبر داد:

ابراز رضايت وزير راه و شهرسازی از نحوه خدمت رسانی فرودگاه بجنورد به مسافران/ تکميل موتورخانه مرکزی در هفته آتی

بازدید مدیر فرودگاه بجنورد گفت: وزير راه و شهرسازی در سفر اخير خود به همراه هيات دولت به خراسان شمالی از بخش های مختلف فرودگاه بجنورد بازديد و از تلاش ها، خدمات و همدلی مديريت و کارکنان فرودگاه در جلب رضايت مسافران قدردانی و ابراز رضايت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد با اعلام این خبر عنوان کرد: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید که ۲۳ تیر ماه انجام شد، از بخش های مختلف فرودگاه بجنورد از جمله تکنیکال بلاک، برج مراقبت، ایرساید، پاویون، ترمینال مسافربری و موتورخانه مرکزی در آستانه افتتاح، بازدید کرد. 

به گفته وی عملیات احداث موتورخانه مرکزی فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال سال ۹۵ آغاز شده و تا پایان تیر آماه افتتاح رسمی خواهد بود.

رزاز افزود: وزیر راه و شهرسازی با ابراز خرسندی از وضعیت پاویون فرودگاه که ۲۱ تیر در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت توسط وزیر کشور افتتاح رسمی شد، تاکید کرد که با بهره برداری از پاویون که در مدت ۴۰ روز آماده سازی شده، ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه رشد مطلوبی یافته است.