شناسهٔ خبر: 69729 - سرویس بنادر و دریانوردی

عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران:

سازمان بنادر بیش‌ترین همکاری را با بخش خصوصی دارد/ زیرساخت بنادر برای فعالان بخش خصوصی فراهم است

بندر عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از مجموعه های است که در ترخیص کالاها نقش فعالی دارد و همواره بیشترین همکاری را با بخش خصوصی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان ناصر درباره عملکرد بنادر در روند تخلیه و بارگیری کالاها اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از مجموعه های پیشرو در توسعه فعالیت های اقتصادی است و در این زمینه تمام سعی خود را می کند که بیشترین همکاری را با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوی بنادر داشته باشد.

وی تصریح کرد: روند تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر سرعت خوبی پیدا کرده است و از  طرفی مجموعه های درگیر تلاش می کنند تا نقش فعال خود را حفظ کنند.

ناصر خاطرنشان کرد: زیرساخت های بنادر برای فعالیت بخش خصوصی فراهم است اما برای افزایش سرمایه گذاری و رونق بنادر سرمایه گذاران به حمایت های بیشتری نیاز دارند.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاق های که باعث شده سرمایه گذاران دیدگاه منفی نسبت به بنادر کشور نداشته باشند، ثبات تصمیم گیری است، گفت: ثبات در تصمیم ها و بخشنامه ها باعث می شود که ریسک سرمایه گذاری کاهش پیدا کند و سرمایه گذار اطمینان به سرمایه گذاری خود داشته باشد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه ثبات و آرامش خوبی در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، افزود: تمام مجموعه ها در حال تلاش هستند تا فعال بخش خصوصی با شرایط بهتری کار کند و شاهد بی ثباتی در تصمیم گیری ها نباشد.