شناسهٔ خبر: 69734 - سرویس هوایی

انجام ۱۶ پرواز حج از شهرهای تهران، مشهد، گرگان، ساری، اصفهان و بیرجند در ۲۵ تیرماه

حجاج شیراز در روز نهم عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۱۶ پرواز از شهرهای تهران، مشهد، گرگان، ساری، اصفهان و بیرجند به مقصد مدینه منوره و جده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه ارائه شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می دهد در روز نهم از عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۱۶ پرواز به انتقال زائران از مقاصد تهران، مشهد، گرگان، ساری، اصفهان و بیرجند به مدینه منوره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در روز ۲۵ تیرماه ۴ پرواز با شماره‌های ۱۵۱۲، ۱۵۰۴، ۱۵۰۲ و ۱۵۲۶ به ترتیب در ساعت های ۵:۵۰، ۸:۵۰، ۲۰:۲۰ و ۲۱:۰۰ فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه منوره  و جده ترک خواهند کرد.

امروز یک هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، با شماره ۱۵۰۸ در ساعت ۴:۵۰ دقیقه به مقصد مدینه منوره پرواز می‌کند.

پروازهای فرودگاه گرگان به مقصد  جده در ساعت‌های ۵:۴۰، ۶:۵۵ و ۱۸:۵۰ با شماره پروازهای ۱۵۲۸، ۱۵۳۰ و ۱۸۵۰ انجام می‌شوند.

امروز فرودگاه ساری نیز میزبان دو پرواز حج تمتع است و این دو پرواز در ساعت‌های ۱۹:۰۰ و ۲۱:۱۰ با شماره‌های ۱۵۱۶ و ۱۵۰۶ انجام می‌شود.

امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز سه پرواز  در ساعت‌های ۱:۴۵، ۴:۱۵ و ۱۲:۴۵ با شماره‌های ۱۵۲۰، ۱۵۲۲ و ۱۵۱۸ انجام خواهد شد.

همچنین پروازهای فرودگاه بیرجند به مقصد مدینه منوره نیز با شماره‌های ۱۵۱۰، ۱۵۰۰ و ۱۵۱۴ در ساعت‌های ۵:۳۵، ۷:۱۵ و ۲۱۴۰ انجام خواهد شد.

شایان ذکر است زائران گرامی می توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای خود را از طریق وب سایت "هما" به نشانی www.iranair.com دریافت نمایند

زائران محترم می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره‌های ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱، ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ و ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰، در مورد پروازهای فرودگاه مشهد با شماره‌های ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۲۳، ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۷۷ و ۰۵۱۳۳۰۰۳۲۳۰، در مورد پروازهای فرودگاه گرگان با شماره‌های ۰۹۱۲۴۰۱۲۷۶۲، ۰۹۱۹۴۳۹۱۶۹۳ و ۰۹۳۰۱۵۷۹۱۷۰، در مورد پروازهای فرودگاه ساری با شماره‌های ۰۱۱۳۳۷۲۲۵۱۱، ،۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۲، ۰۱۱-۳۳۷۲۳۷۹۱ و ۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۳، در مورد پروازهای فرودگاه اصفهان با شماره‌های ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۱، ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۲ و ۰۳۱۳۵۲۷۵۱۰۴  و در مورد پروازهای فرودگاه بیرجند با شماره‌های ۰۹۱۲۱۱۰۶۹۹۸، ۰۵۶۳۲۳۱۶۰۰۲ و ۰۵۶۳۲۳۱۶۰۰۳ تماس حاصل کنند.

 

برنامه پروازهای حج تمتع در تاریخ ۲۵ تیر

نام فرودگاه شماره پرواز ساعت پرواز مقصد
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۱۲ ۰۵:۵۰ مدینه منوره
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۰۴ ۰۸:۵۰ مدینه منوره
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۰۲ ۲۰:۲۰ جده
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۲۶ ۲۱:۰۰ جده
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۵۰۸ ۰۴:۵۰ مدینه منوره
فرودگاه گرگان ۱۵۲۸ ۰۵:۴۰ جده
فرودگاه گرگان ۱۵۳۰ ۰۶:۵۵ جده
فرودگاه گرگان ۱۵۲۴ ۱۸:۵۰ جده
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۵۱۶ ۱۹:۰۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۵۰۶ ۲۱:۱۰ مدینه منوره
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۱۵۲۰ ۰۱:۴۵ جده 
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۱۵۲۲ ۰۴:۱۵ جده
فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۱۵۱۸ ۱۲:۴۵ جده
فرودگاه بیرجند ۱۵۱۰ ۰۵:۳۵ مدینه منوره
فرودگاه بیرجند ۱۵۰۰ ۰۷:۱۵ مدینه منوره
فرودگاه بیرجند ۱۵۱۴ ۲۱:۴۰ مدینه منوره