شناسهٔ خبر: 69854 - سرویس هوایی

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد :

انتقال شش هزار زائر حج از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به عربستان / فراهم کردن تسهیلات لازم برای رفاه زائران در ترمینال سلام

هواپیما هما مدیرکل ترمینال سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انتقال شش هزار و ۸۷۷ زائر به سرزمین وحی از ترمینال سلام این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، محمدرضا فردی اظهار داشت امسال با بهره برداری از ترمینال گالری سلام توانستیم با افزایش منابع فرودگاهی  بستری مناسبی را برای خدمترسانی به زائران خانه خدا فراهم کنیم و هم اکنون میزبان ضیوف الرحمن در مدرن ترین پایانه هوایی کشور هستیم.

وی گفت: ارتقای ایمنی، تخصیص منابع اختصاصی فرودگاهی، ایستگاه مطالعه و ایجاد محل استراحت برای زائران، بخشی از تسهیلاتی است که در ترمینال سلام برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تلاش های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام به موقع پروازهای حج بیان داشت تاکنون ۶ هزار ۸۷۷  زائر از استان های تهران، البرز، قزوین، لرستان، مرکزی و شهر کاشان با ۲۷ پرواز از ترمینال سلام به سرزمین وحی منتقل شدند.

گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال قریب به ۳۰ هزار زائر بیت الله الحرام از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عربستان اعزام خواهند شد.