شناسهٔ خبر: 69859 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان:

رونق ساخت مسکن در تداوم تعامل و مشارکت سایر ارگان‌ها است

جلسه گرگان حسین محبوبی درجلسه کمیته تخصصی کارگروه وقف با ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان گفت : رونق ساخت و ساز و امکان خانه دار شدن طبقه متوسط و ضعیف جامعه در گرو تعاملات بین دستگاهی و مشارکت سایر ارگانها در طرح های باز آفرینی شهری و اقدام ملی مسکن میسر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، "حسین محبوبی"  در این جلسه اظهار داشت: استان گلستان به‌عنوان یکی از استان‌های برتر در حوزه وقف میتواند به‌عنوان یک نهاد تاثیرگذار در رونق ساخت وساز مسکن و به خانه دار شدن طبقات مختلف جامعه کمک کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود : انتظار ما این است که سایر ادارات و سازمانهای دولتی در این امر طبق دستور العمل‌های صادره از سوی هیات محترم دولت مشارکت داشته باشند.

حجه السلام والمسلین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این جلسه ضمن ابراز علاقه‌مندی نسبت به مشارکت در ساخت و ساز مسکن ، احیاء و بهسازی  بافت‌های تاریخی خصوصاً مساجد و تکایادر سال‌های اخیر در استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد این گونه اقدامات باعث جذب و مشارکت سایر اقشار خصوصاً جوانان به مراسمات دینی و آیینی خواهد شد.

در انتهای این جلسه مقررشد در خصوص چگونگی همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در مشارکت در طرح  های باز آفرینی شهری و اقدام ملی با تشگیل کارگروه تخصصی و استعلام های مورد نیاز از وزارتخانه های متبوع  بررسی های لازم صورت گیرد.