شناسهٔ خبر: 69865 - سرویس استان‌ها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

شتاب و توسعه راه‌های روستایی در اولویت است

روکش اسفالت نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر شتاب و توسعه راه‌های روستایی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اکبر رنجبرزاده در حاشیه بازدید معاون راهداری و مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد توسعه و شتاب دهی در اصلاح و بهبود راه‌های این شهرستان را از جمله ضروریات برشمرد و گفت: گردنه اسدآباد یکی از نگرانی ها و دغدغه های مردم استان و هم غرب کشور بوده است که با اقدامات لازم باید نقاط حادثه خیز آن به حداقل رسیده و رفع شود.

وی افزود: مبلغ شش تا هفت میلیارد تومان اعتبار ابلاغی از سوی وزارت راه به استان انجام شده و طبق برآورد لازم امید است آغاز کار را از یک ماه آینده شاهد باشیم که در صورت امکان لاین جدیدی به این نقطه حادثه خیز اضافه شود.

وی به بازدیدهای انجام شده در این سفر اشاره و خاطرنشان کرد: بازدید از دو دهستان محروم کلیایی و چهاردولی نیز در سفر یک روزه معاون راهداری و اداره کل حمل و نقل کالا انجام شد که در این بازدید موضوع زیرسازی و آسفالت جاده روستایی چشمه علی، چهارچشمه به سمت سنقر، روستای قره کند، قمشانه، گدارپهن به سمت سنقر و سیاه گله به سمت سوتپه بحث و بررسی شد.

رنجبرزاده بازدید از محور اسدآباد به سمت قروه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و یادآور شد: روکش آسفالت بخشی از این مسیر با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی به مسیر اسدآباد به سمت قروه اشاره کرد و ابراز داشت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار نیز برای اصلاح و تعریض این محور در نظر گرفته شده و ۴ میلیارد نیز ردیف بودجه دارد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

این مسئول در ادامه ساماندهی سه راهی آجین را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت:  طرح جامع ساماندهی این سه راهی نیز به عنوان نقطه حادثه خیز در دستور کار است.