شناسهٔ خبر: 69868 - سرویس استان‌ها

بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تیران و کرون در حوزه راه و شهرسازی

جلسه تیران در جلسه ای که با حضور حمیدرضا امیرخانی مدیرکل این اداره کل، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران وکرون در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی در محل اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد، مشکلات حوزه راه ، مسکن وشهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در این نشست مقرر شد تا جهت مطالعه پروژه آزاد راه پورشبان در شهرستان از طریق فرمانداری اعتبارات لازم در نظر گرفته شود و موارد واگذاری ۵۰ هکتار پرونده پیشرو دیزل آسیا مجدد مورد کارشناسی قرار و اعلام شود.

از جمله موارد مطروحه در این جلسه ۳ هکتار زمین واگذاری به شهرک صنعتی بود که با توجه به اعتراضات مردمی روستای نهضت آباد قرار بر این شد تا صورتجلسه حل تعارض از طریق شهرستان پیگیری و مراحل قانونی را طی نماید.

موضوع انتقال اسناد ۹۸۰ هکتاری اراضی جوزدان توسط نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و مقرر گردید تا وضع موجود اراضی توسط نقشه بردار برداشت و شخصیت حقوقی نیز تعیین و به راه وشهرسازی معرفی شود.