شناسهٔ خبر: 69886 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند ساخت بیمارستان گچساران؛

بیمارستان گچساران امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسد

مهندس علیزاده محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختما‌ن‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان گچساران گفت: این بیمارستان ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی که روز جمعه با حضور در محل احداث بیمارستان گچساران از روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد درباره این پروژه گفت: بیمارستان گچساران، بیمارستانی ۱۴۲ تخت‌خوابی و جنرال است. در این بیمارستان بخش‌های جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان فضایی ۱۴ تخته در نظر گرفته شده است و همچنین این بیمارستان دارای پنج اتاق عمل است.

علیزاده با بیان اینکه بیمارستان گچساران در محدوده‌ای چهار هکتاری قرار دارد، توضیح داد: این بیمارستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد و در شش طبقه ساخته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: تا امروز این پروژه ۸۷ درصد پیشرفت داشته است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.