شناسهٔ خبر: 69889 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی؛

ساخت بیمارستان شوشتر ۲۸ درصد پیشرفت داشت/ اختصاص ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان شوشتر

مهندس علیزاده محمدجعفر علیزاده، ضمن بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شوشتر با اشاره به پیشرفت ۲۸ درصدی این پروژه از تخصیص اعتبار ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومانی برای آن در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی روز جمعه در بازدید از بیمارستان شوشتر گفت: امسال برای این بیمارستان ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است و تا کنون این پروژه حدود ۲۸ درصد پیشرفت داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ساخت اسکلت این بیمارستان به‌پایان رسیده و پروژه وارد ساخت ابنیه و تاسیسات شده است.

وی ادامه داد: این بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی است و در فضایی ۳ هکتاری با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا در حال احداث است. برای این بیمارستان ۶ اتاق عمل پیش‌بینی شده است و با داشتن بخش‌های تخصصی، ‌پس از بهره‌برداری پاسخگوی نیازهای تخصصی شهرستان شوشتر خواهد بود.

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه در سال جاری برخی از بیمارستان‌های درحال احداث توسط این سازمان به‌پایان خواهد رسید، ‌گفت: با توجه به این موضوع امیدواریم در سال‌ آینده بتوانیم برای این پروژه و دیگر پروژه‌های در دست احداث بودجه بیشتری اختصاص دهیم و تا پایان برنامه ششم توسعه این بیمارستان به بهره‌برداری برسد و مردم شوشتر از آن بهره‌مند شوند.