شناسهٔ خبر: 69921 - سرویس جاده‌ای

حضور سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي الكامپ

راهداری در الکامپ سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيك (الكامپ) در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران، که درحال برگزاری است، حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، اين نمايشگاه بزرگ‌ترين رويداد تجاري در عرصه توليد و عرضه محصولات و خدمات صنايع الكترونيك و كامپيوتر كشور است كه همه ساله با حضور گسترده دست‌اندركاران اين حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

غرفه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌‌اي در كنار شركت‌هاي بخش دولتي و خصوصي، آخرين دستاوردهاي خود را در حوزه‌هاي سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبكه و سامانه‌هاي الكترونيكي به بازديدكنندگان عرضه كرده است كه از مهم‌ترين اين سامانه‌ها، سامانه اطلاعات راه‌هاي كشور (۱۴۱)، دوربين‌هاي ثبت تخلفات و ترددشمارهاي وسايل‌ نقليه عبوري از راه‌هاي كشور است.  

رسانه‌هايي كه بسترهاي ارتباطي مناسب ميان اين سازمان و مخاطبان و كاربران جاده‌‌اي برقرار مي‌كنند از جمله «برنامه راديويي صداي راهبران» و «برنامه تلويزيوني سيماي راهبران» نيز در اين نمايشگاه معرفي مي‌شوند.

علاقه‌مندان مي‌توانند برای بازديد از غرفه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در نمايشگاه بين‌المللي تهران به طبقه دوم سالن B۴۱ دولت الكترونيك غرفه شماره ۱۰ مراجعه كنند.