شناسهٔ خبر: 69950 - سرویس استان‌ها

۴۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد

صادقی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد به تعداد کل وسائل نقلیه عبوری در شبکه راه‌های استان اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه‌های ترددشمار فعال در استان ۷۶ دستگاه است.

رشد ۱۲درصدی تردد در سطح استان

صادقی راد ادامه داد: پارسال نیز در سه ماهه نخست سال ۴۱ میلیون تردد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه امسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مسیرهمدان - سه راهی بهار پرترددترین محور استان

معاون حمل و نقل این اداره کل یادآور شد: پرترددترین محور، همدان - سه راهی بهار با تعداد ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تردد بوده است.

صادقی راد اظهار داشت: درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ۹ درصد بوده است.

این مسئول اضافه کرد: سهم وسائل نقلیه سنگین از کل وسائل نقلیه عبوری نیز در این مدت ۱۵ درصد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده ۲۷ میلیون و ۱۷۳ هزارو ۸۰۰ مورد بوده است.

صادقی راد، تردد ثبت شده توسط سامانه های توزین در حال حرکت wim را از دیگر اقدامات یاد شده در این مدت عنوان کرد و گفت: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده در سامانه پاسگاه همدان قزوین ۳۵۴ هزارو ۵۴۰ و در سامانه پاسگاه همدان کرمانشاه ۶۳۲ هزارو ۱۰۰ بوده است.