شناسهٔ خبر: 70047 - سرویس هوایی

حمایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های فعال در حوزه لجستیک

بازدید جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی در حوزه لجستیک و منطقه آزاد با حضور در کارخانه نوآوری آزادی ضمن بازدید، از فرآیند های سرمایه گذاری و همکاری با شرکت های دانش بنیان مطلع شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، محمدرضا کریمیان عضو هیات مدیره و راهبر لجستیک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حاشیه این بازدید با اشاره به اختصاص ٣٠٠ هکتار از اراضی شهر فرودگاهی برای ایجاد فضای کسب و کار گفت : برنامه ریزی ها برای جذب سرمایه گذار در این محدوده در حال انجام بوده و یکی از اولویت های مهم ما میزبانی از شرکت های دانش بنیان در این پهنه برای کمک به افزایش تولید ملی است.

کریمیان ادامه داد ایجاد پارک علم و فناوری در شهر فرودگاهی یکی از برنامه های مهم این مجموعه در راستای طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی است و در این بخش بستر مناسب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هایی که در حوزه لجستیک فعالیت دارند ایجاد می شود.

وی با اشاره به استقرار منطقه آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : شرکت های دانش بنیانی که در این مجموعه فعالیت خواهند کرد از مزایای ویژه این مناطق بهره مند خواهند شد.

کریمیان افزود در حال حاضر فضای سرپوشیده ای به وسعت ٦ هزار متر مربع در کنار هتل های شهر فرودگاهی ایجاد شده و آماده هستیم تا این فضا را در اختیار شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه لجستیک قرار دهیم و در آینده این شرکت ها به پارک علم و فناوری شهر فرودگاهی منتقل خواهند شد.

گفتنی است، مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه  از كارخانه نوآوری آزادی، فضاهای كاری اشتراكی، شركت های دانش بنيان و استارتاپ های مستقر دراين مجموعه بازدید کردند.