شناسهٔ خبر: 70107 - سرویس استان‌ها

انتصاب در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل

ازاد در حکمی از سوی علی رحمتی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل, مهدی آزاد به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل, در مراسم تودیع و معارفه رئیس راهداری کوثر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ،مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل برتعامل وهمکاری همه جانبه رئیس جدید راهداری کوثر با مسئولان شهرستانی تاکید کرد و افزود: حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها و خدمت شبانه روزی به مسافران و مردم از اولویت کاری راهداری شهرستان کوثر است.

علی رحمتی با بیان اینکه راه ۴ روستای شهرستان کوثربه دلیل وقوع سیلاب مسدود شده بود با تلاش راهداران زحمتکش و بکارگیری شبانه روزی ماشین آلات راهداری  راه این روستاها در اسرع وقت بازگشایی و رفع انسداد شد افزود: بهبود بخشیدن به راه های روستایی در جهت جلب رضایت مردم از ماموریت های مهم راهداران این دیار است.

وی ساماندهی میوه فروشان سه راه فاراب را ضروری دانست وتصریح کرد: جلوگیری از تجاوز به حریم راهها وساخت وساز غیر مجاز از خطوط قرمز اداره کل راهداری است و باید با فعالیت شبانه روزی گشت راهداری در محورهای مواصلاتی با متخلفان ومتجاوزان در این خصوص برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات هشت ساله پیمان خیر اندیش رئیس سابق این اداره  قدردانی شد.

گفتنی است مهدی آزاد کارشناس ارشد عمران و پیشتر معاون اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نمین بود.