شناسهٔ خبر: 70130 - سرویس مسکن و شهرسازی

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری:

نباید با نبود یارانه و تسهیلات از انجام باز بمانیم/ ادارات راه و شهرسازی برای جذب حداکثری اراضی سرمایه‌ای در برنامه ملی بازآفرینی شهری تلاش کنند

محمد آئینی- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیداندیشه آیینی با بیان اینکه نباید با نبود یارانه و تسهیلات از انجام بازآفرینی شهری باز بمانیم، گفت: ادارات راه و شهرسازی برای جذب حداکثری اراضی سرمایه‌ای در برنامه ملی بازآفرینی شهری تلاش کنند.

 گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی، عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست تخصصی با مدیران  کل راه و شهرسازی  ادارات راه و شهرسازی که روز سه‌شنبه یکم مردادماه در  محل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، از مدیران کل راه و شهرسازی خواست، برای جذب حداکثری اراضی سرمایه‌ای در برنامه ملی بازآفرینی شهری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی در برنامه بازآفرینی جان انسان‌هاست و آگاهی از این مساله می‌تواند گفتمان ما را اصلاح کند و حتی تغییر دهد گفت: در حوزه مسکن باید تلاش عمده‌ای انجام شود که در این راستا دفتر اختصاصی برنامه‌ریزی و توسعه مسکن در شرکت بازآفرینی شهری ایران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نباید با نبود یارانه و تسهیلات از انجام برنامه بازآفرینی شهری باز بمانیم و باید برنامه‌ای داشته باشیم که در صورت نبود اعتبارات با مشارکت مردم فعالیت‌ها را پیش ببریم.

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری پیشنهاد کرد، ادارات کل راه و شهرسازی در حد نظارت و تحویل گرفتن کار باشند و درکنار آن‌ فرآیند کارگزاری و تسهیل‌گری نیز فراهم شود..