شناسهٔ خبر: 70168 - سرویس استان‌ها

افتتاح راه روستایی کشمرز شهرستان تاکستان

افتتاح راه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از بهسازی و آسفالت راه روستایی کشمرز در شهرستان تاکستان با حضور مشاور عالی معاون رییس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مجتبی دائی دائی با اعلام این خبر گفت: بخش افتتاح شده به‌طول ۴۳۰۰ متر بخشی از مسیر ۷۷۰۰ متری این محور است که برای انجام آن بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت این اداره کل افزود: برای بهسازی و اجرای روکش آسفالت این پروژه مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان برآورد شده که در حال حاضر بیش از شصت درصد آن به بهره برداری رسیده و مابقی آن نیز در حال انجام است.

دائی دائی با اشاره به اینکه این محور روستایی در سه مسیر قرار دارد که شامل یک محور اصلی و دو محور فرعی می باشد، گفت: مسیر افتتاح شده در شهرستان تاکستان شامل جاده رحیم آباد به شازند به طول ۸۰۰ متر و جاده کشمرز با روستای سینک شامل ۳۵۰۰ متر می باشد.

این مراسم در بازدید علی اکبر حاجی محمدی مشاور عالی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در امور زیربنایی و عمرانی، مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، فرماندار بوئین زهرا و جمعی از مدیران و مسئولین از محورهای اصلی و روستایی بخش های مذکور انجام شد.