شناسهٔ خبر: 70174 - سرویس استان‌ها

فرزانه صادق مالواجرد:

طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها با حساسیت لازم تهیه شود

مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در دیدار با معاون و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: در تهیه طرح های جامع و تفصیلی شهرها بعنوان یک سند مهم توسعه شهری حساسیت های لازم را داشته و بدون خدشه و اشکال تهیه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : "فرزانه  صادق مالواجرد " معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان گلستان در روز گذشته در محله سالن اجتماعات راه و شهرسازی استان گفت : از آنجایی که حجم کار در حوزه شهرسازی زیاد است باید امور با کیفیت و دقت و براساس قوانین ، علم و تجربه انجام شود چرا که اثرات و نتایج آن در شهرها مسجل خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در داخل محدوده های شهری بافت فرسوده در الویت ما قرار دارند و باید بر اساس سیاست گذاریهای دولت و دستور وزیر محترم و قوانین حرکت کنیم .

این مقام مسئول : حوزه شهرسازی و معماری را یکی از تخصصی ترین عضو در کمیسیون و کمیته ها اصلی و فرعی در استان  عنوان و افزود کلیه تصمیمات و قوانین در این حوزه موثر در دیگر امور شهری می باشد لذا در این راستا آموزش کارشناسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صادق مالواجرد : تعامل با شهرداریها را بسیار مهم دانست و بر این موضوع تاکید کرد.

در این دیدارمدیر کل ، معاون  و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان موارد و مسائل کاری خود را بیان داشتند.

گفنی است در این سفر حمزه ای مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه  عمران وزارت راه و شهرسازی حضور داشت.