شناسهٔ خبر: 70251 - سرویس وزارتی

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

انتصاب اعضای شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل

محمد اسلامی امضا رئیس شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل با صدور حکمی اعضای این شورای‌عالی را برای مدت دو سال منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور، با صدور حکمی عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای،‌ علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را برای مدت دو سال به عنوان اعضای شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور منصوب کرد.

رئیس شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل کشور در این حکم آورده است؛ نظر به تجارب و توانمندی جنابعالی و به موجب اساسنامه شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان عضو شورا منصوب می‌شوید.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت: امید است با یاری خداوند متعال، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و مشارکت موثر در شورا و کارگروه‌های تخصصی وابسته، موجبات تحقق اهداف و ماموریت‌های شورا را در تعیین سیاست‌ها، راهبردها و تدوین ضوابط و مقررات فنی زیربخش‌های حمل‌ونقل فراهم آورید.