شناسهٔ خبر: 70413 - سرویس استان‌ها

احداث ۷۲ واحد مسکونی در قالب طرح مشارکت در شهر جیرفت

مسکن در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درسال رونق تولید و پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر تولیدمسکن،مقارن با اعیاد بزرگ قربان و غدیر اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در نظر دارد پروژه ساخت ۷۲ واحد مسکونی در قالب مشارکت به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی از طریق فراخوان عمومی واگذار نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، پیمان توکلی بیان داشت : این طرح در قالب مشارکت سرمایه گذاران برای ساخت ۷۲واحدمسکونی درسایت سیلوی شهر جیرفت به مساحت عرصه۳۵۱۷ متر مربع و زیربنای ۹۰۴۰ متر مربع است.

رئیس اداره مطالعات مسکن و باز آفرینی شهری گفت : سازندگان و سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، که دارای توان مالی،مدیریتی و صلاحیت فنی (انبوه سازی یا پیمانکاری ) می باشند می توانند در این طرح شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد و مدارک فراخوان از روزسه شنبه مورخ ۸مرداد ۱۳۹۸ لغایت ۱۵مرداد۱۳۹۸ به دبیر خانه اداره کل راه وشهر سازی جنوب کرمان مراجعه نمایند.

توکلی گفت: آخرین مهلت تحویل پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ می باشد وبعد از زمان مذکور هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نمی شود.