شناسهٔ خبر: 70488 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد اتاق هم‌افزایی فعالان صنعت ساختمان

روزبه ظهیری روزبه ظهیری ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد اتاق هم‌افزایی فعالان صنعت ساختمان، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها از این بابت که ظرفیت‌های داخلی را تجمیع می‌کند و می‌تواند فضایی برای هم‌افزایی شرکت‌ها و آشنایی با توانمندی داخلی باشد، می‌تواند منجر به رشد صنعت شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، روزبه ظهیری درباره نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: تحریم‌ها و جنگ اقتصادی واقعا می‌تواند یک نیروی درون زا و صنعت مولد اقتصادی باشد؛ مشاغل بسیار زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حوزه ساختمان متصل هستند و این حوزه می‌تواند منجر به اشتغال شود و در رونق تولید اثرگذار باشند که یکی از مهمترین اقداماتی است که امسال باید صورت گیرد.

وی افزود: نمایشگاه‌ها از این بابت که ظرفیت‌های داخلی را تجمیع می‌کنند و می‌تواند فضایی برای هم افزایی شرکت ها و آشنایی با توانمندی داخلی باشد، می‌تواند منجر به رشد صنعت شود.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاکید کرد: مشکلی که در کشور داریم جزیره‌ای عمل کردن است که فضای نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت اشتراک توانمندی‌ها را فراهم کند. البته به نظر من فقط فضای نمایشگاه‌ها کفایت نمی‌کند، بلکه می‌توان با تصمیم حاکمیت فضاهایی از جمله ایجاد اتاق هم افزایی که ظرفیت‌های صنعت ساختمان را تجمیع کند، برای اشتراک نظر فعالان صنعت ساختمان بسیار مفید باشد.