شناسهٔ خبر: 70500 - سرویس استان‌ها

گلبهار ظرفیت بسیار مناسب برای شهرستان چناران است

جلسه گلبهار فرماندار شهرستان چناران گفت: گلبهار یکی از شهرهای شاخص در استان خراسان رضوی است که با توجه به وجود زیرساخت‌های اولیه یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای شهرستان چناران محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران این شرکت با فرماندار شهرستان چناران دیدار و در خصوص مسائل شهر جدید گلبهار گفت و گو و تبادل نظر کردند.

حمید انصاری در این نشست با تقدیر از خدمات و اقدامات مهندس گریوانی و مجموعه شرکت عمران در شهر جدید گلبهار، افزود: با توجه به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده و همچنین احداث مسکن های مهر، گلبهار شاهد یک رشد زودرس بود که قطعا با وجود مترو شاهد رشد لحظه ای این شهر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: گلبهار یکی از شهرهای شاخص در استان خراسان رضوی است که با توجه به وجود زیرساخت‌های اولیه یکی از پتانسیل‌های قدرتمند در شهرستان چناران محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان چناران به افزایش  هزینه‌های زندگی در شهر مشهد و تمایل اسکان در شهر جدید گلبهار، گفت: باید اقدامی صورت گیرد که گلبهار نقطه هدف اسکان و نگهداشت جمعیت قرار گیرد.

انصاری با بیان اینکه شهر جدید گلبهار از زیرساخت‌های اولیه مناسب برخوردار بوده و از لحاظ جمعیتی این آمار بالا است، ابراز امیدواری کرد: شرکت عمران به‌عنوان یک قطب در گلبهار محسوب می‌شود  و یقینا اقدامات این شرکت در کنار شهرداری به عنوان دو بال کارآمد موجبات رضایت مندی مردم را افزایش خواهد داد.

وی در پایان با اذعان به اینکه در جهت رفاه و افزایش رضایت مندی مردم، فرمانداری چناران آماده همکاری و پیگیری مطالبات مردم از دستگاه ها در سطح استانی و کشوری است، تصریح کرد: شرکت عمران گلبهار در کنار مجموعه دستگاه های اجرایی می توانند اقداماتی را که موجب رضایت مندی مردم شوند همچون گذشته ادامه داده و در صورت وجود موانع، فرمانداری شهرستان را همراه خود بدانند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای وی در کسوت فرمانداری شهرستان چناران، تجربیات گذشته وی را موجب تحول و هماهنگی بیش تر دستگاه های شهرستان دانست و افزود: با توجه به سوابق جنابعالی و شناختی که در گذشته از حوزه شهرستان چناران و بالاخص گلبهار دارید، تحولات چشم گیری در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

هومن گریوانی با بیان اینکه مدیران به منظور افزایش رضایت مندی مردم و همچنین ارتقاء شاخص ها و زیرساخت های عمرانی و فرهنگی باید تمام تلاش خود را بکار گیرند، افزود: یقینا انتظار مردم از ما خادمان بیش از چیزی از است که انتظار می رود اما اینجانب و مجموعه شرکت عمران مصمم هستیم تا پاسخگوی مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در بخش دیگری از سخنان خود به بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی شهر جدید گلبهار پرداخت و گفت: جمعیت گلبهار رو به رشد است و طی یکساله گذشته علی رغم تلاش ها قابل تقدیر شرکت های خدمات رسان ولی خدمات ارائه شده متناسب با افزایش ساخت و سازها خصوصا در بخش مسکن مهر نبوده که امیدواریم با پیگیری های جنابعالی این امر نیز هر چه سریعتر محقق شود.

گریوانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های مناسب شهر جدید گلبهار موضوع استفاده از فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بررسی شده که امیدواریم این مهم هر چه زودتر تحقق پیدا کند.