شناسهٔ خبر: 70531 - سرویس هوایی

شمارش معکوس برای بهره‌برداری دو دستگاه پل تلسکوپی در فرودگاه مهرآباد

پل تلسکوپی مديرکل فرودگاه مهرآباد گفت: بهره‎برداری از فاز اول افزايش مساحت ترانزيت ترمينال يک فرودگاه مهرآباد به متراژ ۵۰۰ مترمربع و اتصال به ايربريج‎ها و سطوح پروازی در راستای کاهش ايستايی مسافران و افزايش گيت‎های خروج اين ترمينال به‌زودی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا در خصوص عملیاتی شدن فاز اول بهره‎برداری از ایربریج‎ها و پروژهpeir  گفت: به زودی با افزایش مساحت ترمینال، دو ایربریج این ترمینال به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: علاوه بر افزایش مساحت ترمینال به میزان ۵۰۰ مترمربع وعملیاتی شدن پل تلسکوپی و خروجی مسافران در قسمت شمالی ترانزیت ترمینال یک، ۲۵۰ مترمربع به فضای رفاهی و بهداشتی ترمینال یک افزوده شده است که همزمان بهره‎برداری خواهد شد.

صفی نیا با اشاره به اینکه با هماهنگی و تعامل سپاه حفاظت فرودگاه مهرآباد این فاز از پروژه افزایش مساحت ترمینال و نصب ایربریج‎ها تا هفته آینده به بهره‎برداری نهایی می‎رسد، گفت: به‎زودی حدود ۹۰۰ مترمربع افزایش فضا برای چهار ایربریج دیگر در ترانزیت ترمینال ۱ و ۲ به بهره‎برداری خواهد رسید.